Vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Lima, Peru van Michiel Bink - WaarBenJij.nu Vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Lima, Peru van Michiel Bink - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Nederland

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Michiel

02 Februari 2013 | Peru, Lima

Dat was even zwaar, dat afscheid nemen op Schiphol, maar al snel was daar de focus op m´n lange reis en m´n eerste bestemming: Lima.
Om 23:55 Peruaanse tijd landde ik in Lima. De vrouw naast me in het vliegtuig kwam uit Lima en vertelde dat de stad vooral heel gevaarlijk is, echt een leuk vooruitzicht:p. Dat het gevaarlijk was heb ik gelukkig niet zelf ervaren, maar echt een hele mooie stad is het niet. Je hebt een paar mooie centrale pleinen en een buurt, Miraflores genaamd, waar zich veel barretjes bevinden.
Daar ben ik heen gegaan en voordat ik het wist zat ik samen aan een tafel met een aardige gozer uit Panama m´n eerste biertje in Zuid-Amerika te drinken, terwijl we naar een voetbalwedstrijd keken tussen Peru en Chili.
De volgende ochtend, 4 februari ben ik vertrokken naar Cuzco, waar ik nu dit verhaal zit te typen. De Cuzco avonturen kunnen jullie in een volgend reisverslag lezen.

Groetjes vanuit een mooi Cuzco. Adios.